Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 37

Thread: Recruiting Norwegian players

  1. #1
    Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    24

    Recruiting Norwegian players

    We are a relatively new kingdom with a core of experienced Norwegian players that reecently returned to the game. The kingdom is still very much in the making, and hopefully this excites you. Our ambition is to knock ourselves into a top 10 war-win ranking, but without any hardcore rules (many of us have kids now). We do not use IRC, but we use Facebook, sms and so forth when needed. We require you to follow instructions carefully, and participate in waves two times a day when we are at war. We have a solid base of players with leadership experience, so you won't have to think about that, unless this is something you are interesed in. For the right person, it is absolutely possible to have a go as a monarch.

    Perhaps this is a far shot, but if you are Norwegian, and with an ambition to perform well in this game without loosing too much sleep over it, you are very welcome to join our fun team here. PM me for more info!

  2. #2
    Enthusiast mbab's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    338
    Money wise am Norwegian wannabe(swede wannabe in my heart). Does it count perhaps?:o

  3. #3
    Post Fiend
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    130
    Hvem er med s? langt ?

  4. #4
    Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    24
    Tvilsomt at det er noen du kjenner, noen av oss har hatt en viss status i spillet, men det var over 10 aar siden. Dette startet som en venne-greie, som ble en venners-venner greie, og naa tar vi det et skritt videre. Er du interessert i prosjektet?

  5. #5
    Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    24
    Money wise am Norwegian wannabe(swede wannabe in my heart). Does it count perhaps?:o
    The first thing I can understand, but the swede-thing put me off. Sorry ;P

  6. #6
    Post Fiend
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    130
    Har mitt eget KD for ?yeblikket, s? er ikke aktuelt denne age'n.
    Var det du som sendte ut en mail ogs? ? Fikk en mail til gamle gamer konto'n min samme dagen du postet denne topicen..

  7. #7
    Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    24
    Quote Originally Posted by Jotun View Post
    Har mitt eget KD for ?yeblikket, s? er ikke aktuelt denne age'n.
    Var det du som sendte ut en mail ogs? ? Fikk en mail til gamle gamer konto'n min samme dagen du postet denne topicen..
    Stemmer! Fant frem noen gamle lister p? hotmail'n, interessant ? h?re fra folk man ikke har snakket med p? 10 ?r. N? ble jeg veldig nyskjerrig p? hvordan jeg kjenner deg, du m? gjerne svare meg p? mail eller pm :-)

  8. #8
    Enthusiast
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    358
    Jag ?r i ett helsvenst rike det vore episkt att kriga mot er :)

  9. #9
    Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    24
    Quote Originally Posted by Nitram View Post
    Jag ?r i ett helsvenst rike det vore episkt att kriga mot er :)
    Challenge accepted, vi kan godt sl? dere b?de i Russland og i Utopia ;-)

  10. #10
    Enthusiast
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    358
    Jag tror ni kommer f? samma problem som v?rat rike, folk slutar d? och d? och det kommer vara sv?rt att hitta norrm?n att ers?tta med om ni villl ha aktiva spelare. S?g till om ni ?r intresserad av att merga rikena vi e ca 20 st varav 10-15 aktiva.

  11. #11
    Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    24
    Det er vel de samme problemene som alle kingdoms har i dag, desverre. Vi har imidlertid en core av real life friends, det er ingen av oss som kommer til aa slutte :) Derfor er det helt perfekt med andre vennegrupper som holder sammen lenge. Hvis man er fra samme land, faar man ogsaa et tettere baand enn ellers, noe som ogsaa hjelper paa baade aktiviteten og stabiliteten. Jeg er ikke helt fremmed for en merge med et svensk kingdom, saa lenge det er en tett, god og aktiv core, saa kan de samme fordelene oppnaas paa den maaten. Vi har ogsaa 3 svensker i kingdommet fra foer. Jeg kommer til aa sende deg en PM.

  12. #12
    Enthusiast
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    358
    Jag skall diskutera med mina v?nner i riket :)

  13. #13
    Veteran Folle's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    554
    Men uden minimum 1 dansker bliver i aldrig rigtigt gode :)

  14. #14
    Forum Fanatic Binar's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Nubway
    Posts
    2,049
    Halloooo

    ingen som gir meg beskjed f?r n???

    hvem er med? jeg spilte 10 ?r siden. Er det sithlord og gjengen, eller kanskje klapp og inc?

    uansett pm meg
    Snakes
    PewPEW
    Divinity
    Emeriti

    Non of my nubs speak for my KD

  15. #15
    Member Janaldo's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Trondheim
    Posts
    21
    fett!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •